Vrácení zboží, výměna, reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Víme, že někdy věci prostě nesednou, a proto vám dáváme možnost vrátit nákup zpět bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí.
  • Při vrácení je důležité, aby zboží zůstalo nepoškozené, čisté a ideálně, jako by bylo ještě nepoužité. Prosíme, vraťte nám ho tak, jak jste ho dostali, včetně veškerého příslušenství, náhradních tkaniček, dárků apod., včetně originální visačky.

  • Náklady na odeslání zboží zpět k nám bohužel padají na vaše bedra, ale za to vám vrátíme celou kupní cenu, včetně poštovného, pokud vrátíte celou objednávku.

  • Peníze za vrácené zboží vám pošleme zpět na účet do 14 dní od jeho přijetí, přičemž se snažíme o co nejrychlejší vyřízení.

  • Prosíme, nezasílejte vrácené zboží na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

 

Jak postupovat při vrácení?

  1. Zabalte zboží s pečlivostí, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Originalitu krabice od bot oceníme, ale prosíme, nepoužívejte ji jako poštovní obal.

  2. Do balíku přiložte vyplněný a podepsaný formulář o vrácení společně s fakturou. Formulář je dostupný online.

  3. Zásilku odešlete na adresu: Radostoblekat.cz, Obchodní 576, 691 25 Vranovice, Brno-venkov.

Jsme tady pro vás, aby vaše zkušenost s námi byla co nejpříjemnější, i když se cesty našich produktů s vámi někdy musí rozdělit.

 

 

Štítky ani lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici zabalte do obalu tak, aby nedošlo při přepravě k jeho porušení.

Na zabalenou zásilku nalepte adresu pro vrácení a odešlete na uvedenou adresu.

 

  

Výměna

Chcete si vyměnit svůj kus za jiný kus? Žádný problém, rádi vám vyjdeme vstříc. Stačí, když nám pošlete zboží zpět a založíte si novou objednávku - zbytek je na nás.
  • Pokud si přejete vyměnit zboží za jiné, jednoduše uveďte jeho název nebo kód v formuláři. A pokud jsou ceny shodné, není potřeba nic doplácet.
  •  Vaše původní platba? Vrátíme ji bleskově, nejpozději do 14 dní, přímo na váš účet.
  •  Pamatujte, pro výměnu platí stejná pravidla jako pro vrácení.
  •  Zboží nám prosím pošlete na adresu, která je uvedená níže, jako "vratku".

 

Jak na výměnu?

  1. Zboží zabalte s láskou, aby nám dorazilo v pořádku. Krabice od bot je sice hezká, ale jako poštovní obal ji raději nepoužívejte.

  2. Do balíčku vložte fakturu a vyplněný formulář o vrácení, který si můžete stáhnout z našeho webu.

  3. Pak už jen zásilku pošlete na adresu:

    Radostoblekat.cz Obchodní 576 691 25 Vranovice Brno-venkov

 

Reklamace

Objevili jste na svém novém kousku nějakou chybičku? Omlouváme se a určitě to napravíme.

  • Na všechno zboží máte záruku 24 měsíců. Pokud něco není v pořádku, dejte nám vědět do 30 dní od obdržení a my se postaráme o vše potřebné.
  • Možnosti vyřešení reklamace jsou následující: výměna za nový kus, výměna za jiný produkt, nebo vrácení peněz.
  • Peníze za reklamované zboží posíláme zpět do 5 pracovních dní, přímo na váš účet.
  • Pozor, prosím! Reklamace se nevztahuje na přirozené opotřebení nebo poškození způsobené nesprávnou péčí či vnějšími vlivy jako je:

-opotřebení obuvi, textilu čí znehodnocení barvy

- výměnné části bot

- podpatky, tkaničky

- mechanické poškození bot

-  odřeniny, natržení, praní obuvi v pračce, utrhnuté mašle, knoflíky, spony, apod.

- ochozená nebo odřená podrážka obuvi

- vady vzniklé neošetřením obuvi impregnačním sprejem 

- vady vzniklé působením vnějších vlivů

- promoknutí

- zápach obuvi

- nesprávným skladováním

Jak postupovat?

    1. Zboží zabalte tak, aby přeprava nezpůsobila další škody.

    2. Přiložte fakturu a vyplněný formulář o reklamaci, který najdete na našem webu.

    3. Zásilku odešlete na naši adresu: Radostoblekat.cz Obchodní 576 691 25 Vranovice Brno-venkov. Náklady na poštovné a balné hradíte vy, ale věříme, že společně najdeme spravedlivé řešení.

 

objednavkyprovas_1

 

V případě jakýchkoli dotazů či potřeby asistence nás prosím kontaktujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

Jsme připraveni poskytnout vám veškerou potřebnou podporu s profesionálním přístupem.